شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۰۶

عرشیان:

مسابقات تنیس روی میز ویژه تاکسیرانان و ناوگان بار به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از برگزاری مسابقات تنیس روی میز ویژه تاکسیرانان و ناوگان بار به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور آقایان حسین صلح جو و علی فرمانی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به اهمیت ورزش در سلامتی و نشاط و شادابی تاکسیرانان و رانندگان محترم ناوگان بار که منجر به ارائه خدمات مطلوب تر توسط این عزیزان زحمتکش به شهروندان گرامی خواهد شد، یک دوره مسابقه تنیس روی میز ویژه تاکسیرانان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین در روز جمعه 5 آذر 1400 در سالن ورزشی الغدیر برگزار شد که در پایان آقایان محمد رحمانی (از ناوگان حمل بار درون شهری)، محمدرضا خالقی (از تاکسی بیسیم 133) و حسین خباز (تاکسیران گردشی) مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

عرشیان گفت: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این مسابقات با حضور آقایان حسین صلح جو و علی فرمانی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد و جا دارد که از این عزیزان که با حضور خود موجب دلگرمی تاکسیرانان شریف و زحمتکش و رانندگان خدوم ناوگان باری شدند صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نماییم.

وی با ذکر این نکته که در این دوره از مسابقات 30 نفر شرکت کرده بودند افزود: در برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات، نهادهای متعددی سازمان تاکسیرانی را یاری کردند که به همین مناسبت از هیئت تنیس استان قزوین، آقایان: مجید آرازخانی و عباس دودانگه (داوران مسابقه)، علی محمدی (مسئول سالن الغدیر) ، احمد طاهرخانی و همچنین تمامی تاکسیرانان ارجمند و خانواده هایشان که گرمی بخش این مسابقات بودند تشکر و قدردانی نماییم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه تصریح کرد: رانندگی تاکسی جزو مشاغل سخت است که امیدواریم  برگزاری چنین مسابقاتی موجب ایجاد حس نشاط و شادابی در میان این عزیزان شود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط