سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۲۵

عرشیان:

در آستانه بازگشایی مدارس، جلسه آموزشی توجیهی پیمانکاران سرویس مدارس برگزار شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری جلسه آموزشی توجیهی پیمانکاران سرویس مدارس برای سال تحصیلی 1400 – 1401 در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات سرویس مدارس دانش آموزی و افزایش رضایتمندی دانش آموزان و اولیاء آن ها، جلسه آموزشی توجیهی پیمانکاران سرویس مدارس با حضور مسئولین سازمان تاکسیرانی، کارشناسان انجمن اولیاء و مربیان اداره کل و نواحی 1 و 2 آموزش و پرورش و 16 تن از پیمانکاران سرویس مدارس در سازمان تاکسیرانی برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این دوره آموزشی توجیهی، در خصوص نحوه سرویس دهی به دانش آموزان در شرایط کرونا و نحوه نظارت پیمانکاران سرویس مدارس بر عملکرد رانندگان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و نکاتی که یک پیمانکار در هنگام عقد قرارداد با مدیران مدارس باید از آن آگاهی داشته باشد به همراه مفاد بندهای قرارداد پیمانکاران با مدیران مدارس مورد مرور و یادآوری قرار گرفت.

عرشیان تصریح کرد: در ادامه این جلسه هم اندیشی، پیمانکاران در خصوص مشکلات کاری خود همچون: مبهم بودن قرارداد حمل و نقل بین مدیران و پیمانکاران، متناسب نبودن نرخ کرایه مصوب در شورای شهر با نرخ تورم و گران بودن لوازم یدکی، مبهم بودن قرارداد حمل و نقل بین مدیران و پیمانکاران، بلاتکلیفی پیمانکاران و رانندگان در خصوص نحوه و چگونگی ارائه خدمات در شرایط کرونا به دلیل مشخص نبودن برنامه زمان بندی، نداشتن هماهنگی برخی از مدیران مدارس با پیمانکاران و سلیقه ای عمل کردن آن ها مطالبی را بیان کردند.

وی ادامه داد: در این نشست، ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط رانندگان به علت شرایط کرونا مورد تأکید قرار گرفت و مقرر شد فعالیت رانندگان سرویس مدارس مشروط به ارائه کارت واکسن باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه گفت: در سال تحصیل جدید به منظور ارائه مطلوب تر خدمات به دانش آموزان و تقویت عملکرد پیمانکاران، صلاحیت پیمانکاران با توجه به ضوابط موجود در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس، شاهد کاهش 50 درصدی تعداد پیمانکاران بوده ایم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط