عرشیان:
نشست هم اندیشی بررسی و رفع مشکلات تاکسی اینترنتی بادسان برگزار شد
اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری نشست هم اندیشی بررسی و رفع مشکلات شرکت تاکسی اینترنتی بادسان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: تاکسی بادسان اولین تاکسی اینترنتی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی قزوین و دارای مجوز از این سازمان است که در سال 1397 با حضور 17 آژانس تاکسی تلفنی تأسیس شده است.
وی ادامه داد: به منظور رفع مشکلات به وجود آمده در عملکرد تاکسی اینترنتی بادسان مانند: کمبود خودرو و سوخت شدن تماس های شهروندان و همچنین ایجاد تعامل بهتر بین سرمایه گذاران، اعضای هیئت مدیره و سهامداران این تاکسی اینترنتی، نشست هم اندیشی در سازمان تاکسیرانی برگزار شد و ذی نفعان به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند.
عرشیان اظهارکرد: در این نشست چندین راهکار به عنوان پیشنهاد ارائه شد و مقرر شد چنین نشست هایی در آینده نیز تداوم داشته باشد.
وی در خاتمه افزود: تاکسی اینترنتی بادسان با توجه به این که خدمات خود را با قیمت مناسب و ارزان ارائه می کند، برای شهروندان بسیار به صرفه است و علاوه بر آن، شهروندان در صورت داشتن میهمان و یا در صورت نیاز به استفاده های خاص، می توانند از خدمات تاکسی تشریفات بادسان استفاده کنند.
پایان پیام