سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۰۶

عرشیان:

اولین دوره آموزشی تخصصی کمک های اولیه ویژه رانندگان تاکسی برگزار شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری اولین دوره آموزشی تخصصی کمک های اولیه ویژه رانندگان تاکسی با مشارکت سازمان هلال احمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که تاکسیرانان به عنوان یکی از اقشاری که بیشترین ارتباط با شهروندان را دارند، یک دوره تخصصی آموزشی کمک های اولیه ویژه رانندگان تاکسی برگزار شد که بر اساس آن، تاکسیرانان در هنگام بروز حوادث احتمالی به یاری مسافرین تاکسی و شهروندان خواهند شتافت.

وی اظهارکرد: آموزش تاکسیرانان و ارتقاع آگاهی های عمومی آنان در زمینه کمک های اولیه مقدماتی، ارزیابی مصدوم، علائم حیاتی مصدوم، انتقال مصدوم، احیاء قلبی ریوی، خفگی، خونریزی، شکستگی ها، سوختگی ها و بیماری های شایع به منظور یاری رساندن به شهروندان و مسافرین، از جمله اهداف این دوره آموزشی است.

عرشیان ادامه داد: در این دوره آموزشی که با حضور 25 تاکسیران در دو گروه در سازمان هلال احمر برگزار شد، تاکسیرانان شرکت کننده با گذراندن 22 ساعت دوره آموزشی با اصول کمک های اولیه آشنا شدند که پس از برگزاری امتحان به آنان گواهی حضور در دوره داده خواهد شد.

عرشیان در خاتمه بیان کرد: تاکسیرانان پس از گذراندن دوره مقدماتی، دوره پیشرفته شامل تزریقات را سپری خواهند کرد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط