دوشنبه ۱۴۰۰/۰۶/۰۸

عرشیان:

پیمانکاران سرویس مدارس دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید مشخص شدند

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از مشخص شدن پیمانکاران سرویس مدارس دانش آموزی برای سال تحصلی جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به احتمال بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، 16 پیمانکار سرویس مدارس دانش آموزی برای سال تحصیلی 1400 – 1401 از طریق فراخوان مشخص شدند.

وی ادامه داد: چون طبق مصوبه کارگروه ماده 18 دانش آموزی، یکی از وظایف سازمان تاکسیرانی انتخاب پیمانکاران سرویس مدارس است، ثبت نام از پیمانکاران متقاضی سرویس مدارس پس از طی مراحل فراخوان انجام شد که در پایان مهلت اعلام شده 16 پیمانکار برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کردند.

عرشیان در خصوص شرایط پیمانکاران سرویس مدارس که از میان شرکت های حمل و نقل مسافر درون شهری تحت نظارت سازمان تاکسیرانی انتخاب می شوند، اظهار داشت: داشتن پروانه بهره برداری معتبر از سازمان تاکسیرانی، توانایی تأمین و معرفی خودروها و رانندگان واجد شرایط به مراجع صدور مجوز، توانایی رعایت شرایط و ضوابط مندرج در آیین نامۀ حمل و نقل دانش آموزی و داشتن نقدینگی جهت تأمین حداقل یک ماه حق العمل رانندگان، از شرایط پیمانکاران متقاضی سرویس مدارس است.

عرشیان تصریح کرد: اسامی 16 شرکت پیمانکار جهت عقد قرارداد به آموزش و پرورش معرفی شده و در مرحله بعد این شرکت ها از رانندگان واجد شرایط برای جابه­جایی دانش آموزان ثبت نام به عمل می آورند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط