یکشنبه ۱۴۰۰/۰۶/۰۷

عرشیان:

حق الزحمه تاکسیرانان بابت حمل و نقل عوامل انتخابات ریاست جمهوری و شوراها پرداخت شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از پرداخت حق الزحمه تاکسیرانان بابت حمل و نقل عوامل انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که همواره در دوره های مختلف انتخابات، تاکسیرانان همکاری نزدیکی در حمل و نقل و جا به جایی مجریان انتخابات و صندوق های اخذ رأی دارند، در این دوره از انتخابات نیز بر حسب تقاضای فرمانداری حدود 600 تاکسیران با عوامل اجرایی انتخابات همکاری نزدیک داشتند.

وی اظهار کرد: از یک ماه پیش از برگزاری انتخابات، طی فراخوان گسترده از تاکسیرانانی که مایل به همکاری با برگزارکنندگان انتخابات بودند ثبت نام به عمل آمد و در حدود 600 تاکسیران خطی، گردشی و آژانسی آمادگی خود را برای همکاری در برگزاری انتخابات اعلام داشتند.

عرشیان تصریح کرد: حق الزحمه تاکسیرانان بابت جابه­جایی عوامل انتخابات، مجریان، ناظران و صندوق های رأی با مصوبه شورای اسلامی شهر و طی مراحل قانونی پرداخت شده است.

عرشیان در خاتمه افزود: تاکسیرانان با توجه به ارتباط تنگاتنگ و چهره به چهره با شهروندان و ایفای نقش ارزنده در مناسبت های اجتماعی، از سرمایه های ارزشمند شهر محسوب می شوند و علاوه بر این که نمونه امانتداری و پاکدستی در جامعه هستند به درستی و شایستگی عنوان سفیران فرهنگی شهر را نیز از آن خود ساخته اند.

پایان پیام 

تصاویر مرتبط