چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۱۶

عرشیان:

تقدیر از دو تاکسیران امانتدار با حضور رئیس شورای اسلامی شهر در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تقدیر از دو تاکسیران امانتدار با حضور داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به تماس های یک شهروند و تشکر وی بابت امانتداری دو تاکسیران ناوگان سازمان تاکسیرانی به نام های جواد نصری (تاکسیران خط شهرک شهید بهشتی – کورانه – شینقر) و علی رحمانی (رئیس خط شهید بهشتی – کورانه – شینقر)، از این دو تاکسیران در جلسه کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی با حضور حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین و رئیس هیئت انضباطی تاکسیرانی تقدیر به عمل آمد.

وی اظهار کرد: این تاکسیران خدوم و زحمتکش در حال عزیمت به شینقر، متوجه کیف حاوی از اشیاء و اسناد ارزشمند شد که در قسمت زمین های کشاورزی کنار جاده افتاده بود و با کمک رئیس خط شینقر از طریق شماره تلفنی که در میان این مدارک وجود داشت با جستجوهای فراوان موفق به یافتن مالک کیف و تحویل آن به وی شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با ذکر این که علاوه بر رسیدگی به شکایت از تاکسیرانان به موارد تشویقی در این کمیته نیز رسیدگی می شود افزود: در بسیاری از موارد شهروندان با واحد رسیدگی به شکایات تماس می گیرند و به دلیل برخورد خوب و پسندیده، رعایت نرخ مصوب، امانتداری تاکسیران و نظافت و پاکیزگی خودرو خواستار تقدیر از تاکسیرانان می شوند که تقدیر از این دو تاکسیران یکی از این موارد است.  

عرشیان در خاتمه با اشاره به این نکته که «تاکسی امن ترین وسیله سفر و تاکسیران امین شهروندان» است، تصریح کرد: این گونه رفتارهای نیک انسانی و امانتداری رانندگان تاکسی است که باعث شده است شهروندان همچنان تاکسی را به عنوان اولین وسیله جابه جایی های درون شهری خود برگزینند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط