چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۸/۲۹

کاشي‌پزها، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين:

يک هزار تاکسي فرسوده در شهر قزوين آماده‌ي نوسازي هستند

در حال حاضر در شهر قزوين يک هزار تاکسي فرسوده در سيستم ناوگان تاکسيراني وجود دارد که آماده‌ي نوسازي مي‌باشند.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: در حال حاضر در شهر قزوين يک هزار تاکسي فرسوده در سيستم ناوگان تاکسيراني وجود دارد که آماده‌ي نوسازي مي‌باشند.

ولايت: مصطفي کاشي‌پز افزود: سايت نوسازي ناوگان تاکسيراني در شش ماهه‌ي امسال مجددا راه‌اندازي و باز شده ولي تا به اکنون آيين‌نامه اجرايي‌اش ابلاغ نشده است.
وي بيان کرد: همچنين اعتبار مصوب براي نوسازي هر تاکسي نيز مشخص نشده ولي در شهر قزوين يک هزار دستگاه خودروي تاکسي آماده‌ي نوسازي مي‌باشند.
وي در پاسخ به سوالي پيرامون طرح پرداخت الکترونيکي کرايه در تاکسي‌ها خاطرنشان کرد: اين طرح مي‌بايست با مطالعات بيشتري اجرايي شود؛ چرا که همه‌ي جوانب کار بايد در نظر گرفته شود.
کاشي‌پز تاکيد کرد: نمي‌توان مدت زمان مشخص براي اجراي اين پروژه‌ و عملياتي کردن آن را عنوان کرد.
وي تصريح کرد: قرار است به صورت آزمايشي بر تعدادي خودروي تاکسي و آژانس‌ها اين طرح اجرا شود و سپس در صورت نبود مشکل و رضايتمندي شهروندان و رانندگان به صورت کلي اجرايي شود.
کاشي‌پز به وجود بيش از پنج هزار خودروي تاکسي در سطح شهر قزوين اشاره کرد و گفت: مديريت اين سازمان احتياج به درايت و آگهي خاصي دارد و اميدواريم با همکاري و همراهي شهروندان و رانندگان تاکسي بتوانيم در اين مسير گام‌هاي موثرتري برداريم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط