شنبه ۱۳۹۲/۰۲/۲۸

ايرانخواه، سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين:

هزار و 500 تاکسي به دستگاه GPS مجهز مي‌شوند

هزار و 500 دستگاه خودروي مسافربر و باربر شرکت‌هاي حمل و نقل درون شهري با صرف 11 ميليارد ريال اعتبار به دستگاه GPS، تاکسي‌متر و نقشه راه مجهز مي‌شوند.

 

سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: هزار و 500 دستگاه خودروي مسافربر و باربر شرکت‌هاي حمل و نقل درون شهري در راستاي ارزيابي موقعيت جغرافيايي، سرعت و موقعيت تاکسي‌ها با صرف 11 ميليارد ريال اعتبار به دستگاه GPS، تاکسي‌متر و نقشه راه مجهز مي‌شوند.
محمد حسن ايرانخواه با اين مطلب که 210 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي برنامه‌ها و پروژه‌هاي سازمان تاکسيراني قزوين در سال جاري در نظر گرفته شده است، گفت: نوسازي ناوگان حمل و نقل درون شهري مسافربر و باربر، ادغام آژانس هاي پيک موتوري، بار و مسافر و تشکيل مديريت واحد، پيگيري ساخت مرکز تعميرگاهي و راه اندازي تاکسي بار بي سيم، از جمله برنامه هاي اين سازمان در سال جاري به شمار مي‌رود.
ايرانخواه خاطرنشان کرد: ساخت و احداث ايستگاه هاي جديد بارانداز حمل و نقل، تقويت جايگاه هاي CNG و افزايش ظرفيت آن ها، از ديگر برنامه هاي سازمان تاکسيراني قزوين مي‌باشد.
وي به تشريح فعاليت هاي فرهنگي و ورزشي سازمان تاکسيراني پرداخت و گفت: از جمله اين برنامه ها مي‌توان به اعزام رانندگان به سفرهاي زيارتي، برپايي تورهاي پياده روي، رالي، جشن تابستانه براي رانندگان و فرزندان آن‌ها، تشکيل جلسات آموزشي ويژه رانندگان، اعزام رانندگان نمونه به کربلاي معلي و برگزاري دوره هاي آموزشي براي رانندگان، مديران مياني و مديران ارشد سازمان با همکاري مرکز علمي کاربردي شهرداري اشاره کرد.
وي ايجاد سامانه ارتباط با مسافرين از طريق پيامک و بلوتوث، آموزش رانندگان، مسافران و مديران شرکت هاي حمل و نقل درون شهري به شيوه هاي مختلف را از ديگر برنامه هاي اين سازمان در سال جاري برشمرد .
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط