چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۶/۰۱

نايب قهرماني تيم فوتسال تاكسيراني

تيم فوتسال سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني قزوين در مسابقات جام رمضان مقام دوم را به دست آورد .

 

به مناسبت ماه مبارك رمضان از سوي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين يك دوره مسابقه فوتبال ما بين تيم هاي شركت كننده از شهرداري ، مناطق و سازمان هاي وابسته به شهرداري قزوين برگزار گرديد . در اين دوره كه در چهار گروه سه تيمي مجموعاً دوازده تيم حضور داشتند و به صورت حذفي با هم به رقابت پرداختند تيم سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني قزوين توانست با شكست دادن تيم هاي فضاي سبز ، حراست شهرداري و پايانه ها به مرحله نهايي اين مسابقات راه پيدا كند و در مسابقه پاياني و فينال هم در مقابل تيم قدرتمند سازمان آتش نشاني قرار گرفت و علي رغم ارائه يك بازي خوب نتوانست بر اين تيم غلبه كند و با قبول تنها شكست در اين مسابقه مقام دوم و نايب قهرماني در اين مسابقات را از آن خود كرد .
مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني قزوين ضمن تقدير از سرپرست و كليه بازيكنان تيم ادامه انجام تمرينات مستمر براي آمادگي بيشتر را جهت شركت در مسابقات آتي خواستار شدند و اعلام نمودند به مناسبت كسب مقام نايب قهرماني اين عزيزان و تشويق بيشتر ايشان هدايايي در نظر گرفته شده كه تقديم خواهد شد .
اعضاي تيم فوتسال عبارت بودند از آقايان اردشير محمودي ، اسماعيل زند پور ، مرتضي عبدي ، جواد خالقي ، عباس حداد ،‌ سيد محسن موسوي ، محمد گنجي و رسول غفاري به سرپرستي سيد هادي حسيني 
 
 
 

 

تصاویر مرتبط