مقصد : قزوین  ،  دروازه بهشت

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۵

بزودی؛

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از بهره برداری از پارکینگ خودروهای سنگین ناحیه منفصل شهری دانش در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمد رضاوثوق نیا افزود: احداث پارکینگ خودروهای سنگین ناحیه منفصل شهری دانش در مراحل پایانی خود قرار دارد، این پارکینگ در آینده ای نزدیک به بهره برداری رسیده و تقدیم اهالی شریف این ناحیه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این توقفگاه به ابعاد 27 هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی در حال احداث است و تا کنون مبلغ یکصد میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان برای ساخت آن هزینه شده است.

وی یادآور شد: این پارکینگ گنجایش پارک حداقل 250 دستگاه خودروی سنگین را دارد و بر اساس مزایده، مراحل انتخاب پیمانکار مدیریت آن نیز به پایان رسیده است.

وثوق نیا در خاتمه یادآور شد: با توجه به این که پارک خودروهای سنگین در معابر، همواره مورد اعتراض اهالی شهرک دانش و ناصرآباد بوده، احداث این پارکینگ توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری در راستای آسایش اهالی و مصوبۀ شورای اسلامی شهر و تأکید شهردار قزوین صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط