دوشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۱۹

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهرداری خبر داد:

بازدید از روند ثبت نام شرکت های پیمانکاری سرویس مدارس تحت نظارت سازمان تاکسیرانی

محمدرضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از بازدید عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری از شرکت «ماندگار سیر» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود: با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت، به اتفاق مهندس عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری از شرکت ماندگار سیر باز دید به عمل آمد و از اقدامات این پیمانکار در زمینه تأمین خودروهای سرویس مدارس و نحوه ثبت نام اولیاء متقاضی سرویس مدرسه در سال تحصیلی جدید آشنایی حاصل شد.

وی اضافه کرد: طبق گزارش پیمانکار، مراحل حضور و استقرار نمایندگان این شرکت در مدارس به منظور ارتباط با اولیاء دانش آموزان به پایان رسیده و 80 درصد خودروهای مورد نیاز برای سال تحصیلی جدید توسط این شرکت تأمین شده و 20 درصد باقی مانده پس از تکمیل ثبت نام والدین دانش آموزان تأمین خواهد شد.

وثوق نیا تصریح کرد: شرکت ماندگار سیر از شرکت های تحت نظارت سازمان تاکسیرانی در زمینه سرویس مدارس است که کلیه امور در این شرکت به صورت الکترونیک و هوشمند صورت می پذیرد.
وی در خاتمه یادآور شد: علاوه بر این شرکت، 4 شرکت دیگر تحت نظارت سازمان تاکسیرانی فعالیت می کنند که بازدید از این شرکت ها نیز در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

 پایان پیام

تصاویر مرتبط