دوشنبه ۱۳۹۸/۰۴/۱۷

اولین برنامه همایش فرهنگی ورزشی «تاکسیران شهر من» برگزار شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری اولین برنامه همایش فرهنگی ورزشی «تاکسیران شهر من» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: به منظور ایجاد حس نشاط و شادابی در میان تاکسیرانان و خانواده های آنان و قدردانی از زحمات این عزیزان و همچنین معرفی توانمندی های تاکسیرانان به شهروندان، سازمان تاکسیرانی از تیر ماه تا بهمن ماه سال جاری، اجرای همایش های فرهنگی و ورزشی با عنوان «تاکسیرانی شهر من» را در دستور کار خود دارد که در همین راستا، اولین برنامه این همایش در روز پنج شنبه 13 تیر سال جاری از ساعت 21 تا 24 در پیاده راه فرهنگی ورزشی سبزه میدان با حضور جمع کثیری از تاکسیرانان و خانواده های آنان، شهروندان، اعضای شورای اسلامی شهر و فرماندار شهر قزوین برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این همایش که با سخنرانی فرماندار و ریاست کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر همراه بود، برگزاری چنین همایش هایی به منظور افزایش نشاط و شادابی در میان شهروندان و به ویژه شهروندان مورد تاکید قرار گرفت.

عرشیان افزود: اجرای ورزش و عملیات باستانی توسط تاکسیرانان باستانی کار، اجرای موسیقی شاد و مفرح، اجرای نمایش طنز با موضوع تاکسی، اجرای مسابقه میان تاکسیرانان و تقدیر از تاکسیران امانتدار قزوینی که مبلغ 40 میلیون تومان تراول چک را به صاحب آن بازگردانده بود، از جمله برنامه های این همایش بود.

وی اظهار داشت: در خاتمه برنامه، به قید قرعه به 10 نفر از تاکسیرانان حاضر در همایش، حواله حمایتی خرید لاستیک به ارزش 300 هزار تومان توسط سازمان تاکسیرانی اهدا شد. همچنین شرکت تاکسی اینترنتی بادسان نیز به قید قرعه به 5 نفر از شهروندان حاضر در همایش 5 سفر درون شهری به ارزش 50 هزار تومان اهدا نمود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط