پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۲۰

عرشیان:

از ابتدای سال جاری تا کنون، 13 میلیون تومان کمک هزینه کفن و دفن به طور بلاعوض به خانواده تاکسیرانان متوفی پرداخت شده است

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از پرداخت 13میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض کفن و دفن به خانواده های تاکسیرانان متوفی از ابتدای سال 1400 تا آبان ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: متأسفانه در 8 ماهه نخست سال جاری، 13 نفر از تاکسیرانان عزیز و زحمتکش ناوگان تاکسیرانی به دلایل گوناگون و از جمله ابتلا کرونا جان خود را از دست داده اند که بر اساس مصوبه هیئت مدیره سازمان، مبلغ یک میلیون تومان به طور بلاعوض به عنوان کمک هزینه کفن و دفن به بازماندگان آنان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این که میزان ابتلای به ویروس کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی درصد قابل توجه و نگران کننده ای است از شهروندان گرامی و تاکسیرانان خواهشمندیم برای حفظ جان خود و رانندگان تاکسی حتماً پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

عرشیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، 85 درصد از تاکسیرانان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند که امیدواریم 15 درصد بقیه نیز که به دلایلی همچون بیماری تا کنون برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند، در آینده نزدیک مراحل واکسیناسیون را انجام دهند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه گفت: تاکسیرانی جزو مشاغل سخت است و تاکسیرانان جزو امین ترین و زحمتکش ترین افراد جامعه هستند که امید است با انجام امور رفاهی و حمایتی بتوانیم بیش از پیش رضایت آنان را جلب نموده و در ارائه خدمات بهتر به شهروندان موفق تر عمل کنیم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط