شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۸

عرشیان:

گردهمایی بانوان تاکسیران قزوین به مناسبت هفته سلامت بانوان برگزار شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از برگزاری گردهمایی بانوان تاکسیران قزوین به مناسبت هفته سلامت بانوان با حضور شهردار و دو تن از بانوان عضو شورای اسلامی شهر قزوین و رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان در سالن انجمن مفاخر شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: به مناسبت هفته سلامت بانوان، گردهمایی بانوان تاکسیران شهر قزوین با حضور مهدی صباغی شهردار قزوین، فاطمه اشدری و مهری سادات تقوی اعضای شورای اسلامی شهر، دکتر مهرعلیان رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان، شیما زرآبادی پور سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک و سرهنگ بخشی فرمانده بسیج حوزه شهید باهنر شهرداری در سالن مفاخر بلدیه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه، بانوان تاکسیران شهر قزوین در محیطی صمیمی به بیان مشکلات کاری شغل خود همچونوضعیت معیشت، بیمه، گرانی قطعات یدکی و سختی کار مطالبی را بیان کردند و شهردار قزوین و دیگر حاضرین جلسه نیز در خصوص اهمیت حضور بانوان در ناوگان تاکسیرانی و لزوم رفع مشکلات این صنف مطالبی بیان کردند.

وی ادامه داد: در این مراسم، از خانواده مرحوم اصغر بهتویی تاکسیران مدافع سلامت که در راه انجام وظیفه در حمل و نقل کارشناسان مرکز بهداشت شهید بلندیان به منازل بیماران مبتلا به کرونا به منظور ارائه خدمات درمانی و دارویی به آنان مبتلا به کرونا شده و جان خود را از دست داده بود و همچنین از منیره راشدی،  بانوی تاکسیران آژانس تاکسی تلفنی 133 فرزند شهید تقدیر با اهدای لوح و هدایایی از طرف سازمان تاکسیرانی و واحد بسیج شهید باهنر شهرداری تقدیر شد.

عرشیان اظهار داشت: در این نشست صمیمی، گزارشی در خصوص نحوه فعالیت بانوان در ناوگان تاکسیرانی قزوین به سمع حاضرین رسید و پخش کلیپ دربارۀ رانندگان تاکسی و اهدای دستگاه تست قند خون به بانوان تاکسیران از دیگر برنامه های این نشست بود.

عرشیان در خاتمه بیان کرد: در حال حاضر تعداد 20 بانوی تاکسیران در آژانس تاکسی بیسیم 133 و 10 بانوی تاکسیران نیز در آژانس تاکسی تلفنی حدیث (تنها آژانس مخصوص بانوان) و شرکت تاکسی اینترنتی بادسان مشغول ارائه خدمات به شهروندان و به ویژه بانوان محترم هستند که تعدادی از آنان نیز سرپرست خانواده هستند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط