پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۱۰

عرشیان:

خودروهای شخصی بنزین سوز فعال در آژانس های تاکسی تلفنی با یارانه دولتی دوگانه سوز می شوند

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروهای بنزین سوز فعال در آژانس های تاکسی تلفنی با استفاده از یارانه دولتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به پیگیری های به عمل آمده با شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، امکان اجرای طرح دوگانه سوز نمودن بنزین سوز شخصی که از شهرداری ها (سازمان تاکسیرانی) دارای مجوز می باشند فراهم شده است.

وی ادامه داد: مالکین خودروهای شخصی بنزین سوز فعال در آژانس های تاکسی تلفنی که متقاضی گازسوز کردن خودروی خود با استفاده از یارانه دولتی هستند باید فقط با مراجعه به سامانه مربوطه به نشانی: www.gcr.niopdc.ir  نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت اقدام نمایند که این خودروها بعد از تایید اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و در نظر گرفتن اولویت های مربوطه، به دوگانه سوز تبدیل می شوند.

عرشیان در خاتمه تصریح کرد: اجرای این طرح، علاوه بر صرفه جویی و کاهش هزینه‌های بخش حمل و نقل عمومی، از نظر زیست محیطی هم اثر مطلوبی خواهد داشت و در کاهش آلاینده‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط