یکشنبه ۱۳۹۳/۰۳/۰۴

كاشي‌پزها، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين:

مديران شهري قزوين در افزايش کرايه تاکسي مساعدت کنند

با توجه به افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي فشار زيادي روي رانندگان تاکسي وجود دارد که براي رفع آن از مسئولان مجموعه مديريت شهري انتظار مي‌رود نسبت به افزايش نرخ کرايه تاکسي مساعدت کنند.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: با توجه به افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي فشار زيادي روي رانندگان تاکسي وجود دارد که براي رفع آن از مسئولان مجموعه مديريت شهري انتظار مي‌رود نسبت به افزايش نرخ کرايه تاکسي مساعدت کنند.

به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني قزوين، مصطفي کاشي‌پزها اظهار کرد: با وجود اينکه با اجراي فاز دوم قانون هدفمندي يارانه‌ها نرخ بنزين و ديگر حامل‌هاي انرژي افزايش يافته است، رانندگان تاکسي در کمال صداقت با نرخ مصوب سال گذشته به شهروندان سرويس‌دهي مي‌کنند.

وي افزود: با توجه به اين امر و با افزايش تورم قطع يقين فشار اقتصادي زيادي به اين قشر تلاشگر وارد مي‌شود و ادامه فعاليت در اين شرايط قابل تقدير است.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين ادامه داد: رانندگان تاکسي که به طور شبانه روزي و بر اساس نياز شهروندان به امر سرويس‌دهي مبادرت مي‌کنند با وجود حجم بالاي ترافيک عبوري در سطح شهر سختي‌هاي زيادي را متحمل مي‌شوند.

کاشي‌پزها عنوان کرد: از مسئولان امر انتظار مي‌رود براي قدرداني از تلاش‌هاي شبانه‌روزي رانندگان تاکسي، در خصوص افزايش نرخ کرايه تاکسي سريع‌تر تصميم‌گيري کنند و اجازه ندهند فشار اقتصادي بيشتري به اين افراد وارد شود.

وي تصريح کرد: فعاليت شبانه‌روزي تاکسيرانان و سرويس‌‌دهي منظم آنان به شهروندان در سطح شهر موجب شده که تحت هيچ شرايطي شهروندان خللي در امر حمل و نقل درون شهري احساس نکنند.

مديرعامل سازمان تاکسيراني قزوين با اشاره به ارائه پيش‌نويس افزايش نرخ کرايه تاکسي به مسئولان امر گفت: پيش‌نويس افزايش نرخ کرايه تاکسي‌هاي تحت نظارت سازمان تاکسيراني قزوين تهيه و به مسئولان امر ارائه شده است که اميدواريم مسئولان با در نظر گرفتن شرايط سختي که به لحاظ اقتصادي به رانندگان تاکسي وارد شده است، در انجام آن تسريع و در نخستين فرصت دستورات لازم را ابلاغ کنند.

کاشي‌پزها بيان کرد: با توجه به گراني قيمت بنزين و ديگر حامل‌هاي انرژي با افزايش نرخ کرايه تاکسي شايد بتوان اندکي از فشارهاي اقتصادي را که به اين افراد وارد مي‌شود، کم کرد و اجازه نداد بيش از اين متضرر شوند.

وي با هشدار به رانندگاني که قبل از اعلام افزايش نرخ کرايه تاکسي اقدام به دريافت مبلغ اضافه مي‌کنند، خاطرنشان کرد: سازمان تاکسيراني قطع يقين با رانندگان تاکسي که قبل از اعلام افزايش نرخ کرايه مبادرت به دريافت کرايه اضافه مي‌کنند، برخورد قاطعانه‌اي دارد.

مديرعامل سازمان تاکسيراني قزوين اذعان کرد: سامانه پيامکي 30007133 و شماره تلفن 2348 داخلي 110 آماده دريافت گزارش‌هاي شهروندان است.

کاشي‌پزها يادآور شد: شهروندان مي‌توانند براي اعلام گزارش تخلف کد چهار رقمي درج شده در تاکسي‌ها را از طريق سامانه پيامکي يا تلفن ثابت اعلام شده براي بررسي و رسيدگي به تخلف در اختيار سازمان قرار دهند. 

تصاویر مرتبط