یکشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۱۶

عرشیان:

واگذاری بهره برداری و مدیریت تمام جایگاه های سی ان جی شهرداری به بخش خصوصی

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از واگذاری بهره برداری تمام جایگاه های CNG شهرداری به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به تجربه موفق و اثرات مثبت برون سپاری بهره برداری و مدیریت جایگاه های CNG در سال گذشته که نتایج مطلوبی در کاهش هزینه، افزایش درآمد و بهبود عملکرد نیروی انسانی در پی داشت، بهره برداری این جایگاه ها از طریق مزایده عمومی در سال جاری به بخش خصوصیِ دارای مجوز از شرکت پخش فراورده های نفتی واگذار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت نظارت بر عملکرد نیروهای انسانی شاغل در جایگاه هایCNG  تیم نظارتی متشکل از کارشناسان فنی، مالی و عوامل انسانی در سازمان تاکسیرانی جهت نظارت بر عملکرد پیمانکاران تشکیل شده که به صورت روزانه بر عملکرد بخش خصوصی نظارت خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: یکی از موارد بسیار مهم در نگهداری جایگاه ها لزوم دریافت گواهی استاندارد و رعایت دستورالعمل های ایمنی است از اداره استاندارد است که بر اساس آن، هر ساله جایگاه ها توسط کارشناسان اداره استاندارد مورد بازدید قرار می گیرد و سازمان تاکسیرانی باید با برطرف کردن موارد خواسته شده، نسبت به دریافت گواهی استاندارد و ایمن سازی در این جایگاه ها اقدام کند.

وی در خاتمه یادآور شد: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که نقش مهمی در تامین سوخت پاک و ارزان قیمت خوودروها دارد و روزانه 15 هزار خودرو و تاکسی در این جایگاه ها سوختگیری می کنند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط