یکشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۰۹

عرشیان:

مرحله اول توزیع لاستیک یارانه ای به قیمت کارخانه در بین وانت داران به پایان رسید

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از پایان توزیع لاستیک یارانه ای به قیمت کارخانه در بین وانت داران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به سیاست های حمایتی اتخاذ شده در جهت رفع دغدغه های رانندگان ناوگان باری، توزیع اولین مرحله بسته حمایتی لاستیک یارانه ای بین رانندگان ناوگان حمل بار درون شهری ویژه وانت داران با توزیع 340 حلقه لاستیک بین 170 راننده به پایان رسید.

وی ادامه داد: این لاستیک یارانه ای که در راستای حمایت از کالای ایرانی از مارک کویر تایر است، در میان آن دسته از وانت دارانی که دارای پروانه فعالیت معتبر از سازمان تاکسیرانی هستند توزیع شد و این سیاست تا پایان سال جاری ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: در حال حاضر 900 دستگاه وانت بار از سازمان تاکسیرانی پروانه فعالیت دریافت کرده اند که پس از تأمین لاستیک مورد نیاز آنان در چند مرحله، تأمین لاستیک خودروهای نیسان باری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در خاتمه گفت: رانندگان ناوگان بار درون شهری جهت هر گونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با واحد بار سازمان تاکسیرانی به شماره 33848 داخلی 121 تماس حاصل نمایند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط