چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۸/۲۸

عرشیان خبر داد:

جریمه 100 هزار تومانی در انتظار تاکسیرانان فاقد ماسک

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از جریمه 100 هزار تومانی تاکسیرانان فاقد ماسک و تاکسیرانانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به مصوبات ستاد کرونای استان و لزوم برخورد با تاکسیرانان فاقد ماسک و تاکسیرانانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند شهر قزوین توسط سازمان تاکسیرانی به 4 منطقه تقسیم شده و در هر منطقه، یک تیم گشت و بازرسی به همراه پلیس راهور ایستگاه ها و خطوط تاکسی را در دو نوبت کاری به دقت زیر نظر دارند و رانندگان فاقد ماسک را به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی ارجاع می دهند.

وی ادامه داد: چون شهر قزوین در شرایط قرمز قرار دارد، نظارت نیروهای گشت و بازرسی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در ایستگاه های تاکسی را تشدید کرده ایم و جریمه 100 هزار تومانی در انتظار تاکسیرانان متخلفی که در هنگام فعالیت از ماسک استفاده نمی کنند خواهد بود. در صورت تکرار تخلف نیز ضمن افزایش تصاعدی جرایم نقدی، بحث توقیف تاکسی در پارکینگ نیز در دستور هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به این که تا کنون متاسفانه 9 تاکسیران در قزوین به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند تصریح کرد: بر اساس گزارش عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی بیش از 95 درصد از تاکسیرانان خطوط داخل شهر و 70 درصد از تاکسیرانان خطوط روستایی از ماسک استفاده می کنند که امیدواریم تاکسیرانان متخلف نیز برای حفظ جان خود و مسافرین حتما در هنگام فعالیت از ماسک استفاده کنند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط