شنبه ۱۳۹۲/۱۲/۰۳

کاشي‌پزها، سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين:

فرآيندهاي ارائه خدمات سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين مكانيزه مي‌شود

مکانيزه کردن فرآيند‌هاي ارائه خدمات مطلوب به تاکسيرانان و شهروندان، از سال آينده در دستور کار سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين قرار مي‌گيرد.

 

سرپرست سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: بودجه سال آينده اين سازمان با توجه به اهم فعاليت‌هاي در نظر گرفته شده براي آن بسته شده است و مکانيزه کردن فرآيندهاي ارائه خدمات مطلوب به تاکسيرانان و شهروندان، از مهم‌ترين سرفصل‌هاي آن‌ها به شمار مي رود.
مصطفي کاشي‌پزها با بيان اين مطلب که تحت وب شدن روند ارائه خدمات به مراجعين نيز از ديگر برنامه هاي اين سازمان در سال آينده محسوب مي شود، عنوان کرد: اين برنامه در راستاي ارائه خدمات و اطلاعات از طريق اينترنت به مراجعين مي باشد تا در مدت زمان اندک و با دسترسي به اينترنت بتوانند به آمار و اطلاعات مورد نياز خود دسترسي پيدا كنند و از اين طريق، از تردد اضافي و اتلاف زمان و هزينه آنها جلوگيري شود.
وي افزود: آرشيوسازي الکترونيکي پرونده ها از ديگر برنامه هاي سازمان تاکسيراني است و با اين اقدام، پرونده هاي تاکسيرانان به صورت الکترونيکي آرشيو و دسترسي به آنها تسهيل مي شود.
سرپرست سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري قزوين ايجاد جايگاه CNG در ضلع شرقي شهر را از ديگر برنامه هاي سال آينده اين سازمان برشمرد و گفت: با مساعدت و همکاري اداره گاز و شرکت نفت استان در صدد ايجاد يك جايگاه CNG ديگر در قزوين هستيم تا با ايجاد آن در راستاي کاهش حجم تردد و ترافيک، ميزان مصرف سوخت و زمان براي دسترسي به ايستگاه CNG گام برداريم.
کاشي پزها با اشاره به بودجه در نظر گرفته شده براي اين سازمان بيان کرد: بخشي از اين بودجه، صرف اقدامات و برنامه هاي مذکور، بخش عمده ديگر صرف پرداخت هزينه هاي گاز مصرفي جايگاه هاي CNG و بخش ديگري نيز براي هزينه هاي جاري اين سازمان صرف مي شود که با توجه به تورم موجود افزايش يافته است.
وي به لزوم تهيه پيوست فرهنگي براي پروژه هاي اين سازمان با توجه به تأكيد شوراي شهر بر اين موضوع اشاره و تصريح کرد: پيوست فرهنگي مکتوب براي اين پروژه ها تعريف نشده است اما رويکرد اين سازمان در بحث فرهنگي با سازمان هاي ديگر متفاوت است و با برگزاري کلاس هاي آموزشي براي تاکسيرانان و قرار دادن بروشور در تاکسي ها در راستاي فرهنگ سازي و آموزش هاي شهروندي اقدام شده است.
سرپرست سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري قزوين با اشاره به اين مطلب که مهم ترين عامل انتقال فرهنگ و فرهنگ سازي خود تاکسيرانان هستند، تصريح کرد: تعويض خودروهاي فرسوده مخارج سنگيني را بر تاكسيرانان تحميل كرده است و با اين وضعيت نمي توان از آنان انتظار داشت در راستاي اشاعه فرهنگ شهروندي گام بردارند و اميد است با مساعدت اتحاديه تاکسيرانان و مراجع ذيربط در تهران اين مشکل به زودي مرتفع شود.
کاشي پزها در پايان خاطرنشان کرد: ارتباط سازنده تاکسيرانان با شهروندان به اندازه هيچ بروشور، کتاب و ابزار ديگر فرهنگي تأثيرگذار نخواهد بود و کاهش دغدغه فکري رانندگان مي تواند در تأثيرگذاري بيشتر اين ابزار فرهنگي سودمند باشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط