دوشنبه ۱۳۹۹/۰۸/۱۹

عرشیان:

مرحله سوم توزیع لاستیک یارانه ای به قیمت کارخانه ویژه تاکسی پژو در بین تاکسیرانان آغاز شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از آغاز مرحله سوم توزیع لاستیک یارانه ای به قیمت مصوب کارخانه ویژه تاکسی پژو در سال جاری در بین تاکسیرانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به سیاست های حمایتی شورای اسلامی شهر و شهردار محترم قزوین در رفع دغدغه های تاکسیرانان، توزیع سومین مرحله بسته حمایتی لاستیک یارانه ای برای تاکسی پژو در بین تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی در سال جاری آغاز شده است. 

وی ادامه داد: لاستیک حمایتی در نظر گرفته شده که در راستای حمایت از کالای ایرانی و از مارک کویر تایر است، به طور متوسط در حدود 35 درصد ارزان تر از قیمت بازار است و اولویت دریافت برای آن دسته از تاکسیرانانی است که در 6 ماه گذشته لاستیک یارانه ای دریافت نکرده و دارای پروانه فعالیت معتبر از سازمان تاکسیرانی باشند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: رانندگان واجد شرایط بر اساس پیامک های دریافتی از سازمان تاکسیرانی، با رعایت پروتکل های بهداشتی به واحد رفاهیات تاکسیرانی مراجعه کنند.

عرشیان یادآور شد: با توجه به این که نگاه شورای اسلامی شهر و شهردار محترم به ناوگان حمل و نقل عمومی یک نگاه حمایتی است، تاکسیرانان محترم به هیچ وجه نگران تأمین لاستیک مورد نیاز خود به نرخ دولتی نباشند، چرا که توزیع لاستیک یارانه ای تا پایان سال در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

وی در خاتمه گفت: تاکسیرانان جهت هر گونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با واحد رفاهیات تاکسیرانی به شماره 33848 داخلی 108 تماس حاصل نمایند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط