یکشنبه ۱۳۹۹/۰۷/۲۰

عرشیان خبر داد:

بازدید سرزده اعضای ستاد کرونای شهرستان قزوین از روند میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان تاکسیرانی

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از بازدید سرزده اعضای ستاد کرونای شهرستان قزوین از روند میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به شیوع موج سوم کرونا و قرار گرفتن قزوین در وضعیت قرمز، افلاطونی معاون سیاسی امنیتی فرماندار قزوین و سلیمانی کارشناس مسئول بهداشت شهرستان قزوین با حضور سرزده در ایستگاه ها و خطوط تاکسیرانی، از روند میزان رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در تاکسی های سطح شهر توسط رانندگان و مسافرین بازدید میدانی کردند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: در این بازدید، با توجه به استفاده 90 درصد از تاکسیرانان از ماسک، وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط رانندگان تاکسی مطلوب ارزیابی شد و تاکسیرانان متخلف نیز به کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی شدند.

عرشیان گفت: در این بازدید با هدف فرهنگ سازی استفاده همگانی از ماسک، اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان قزوین به تبیین فرهنگ استفاده از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی پرداختند و به تعدادی از مسافرین نیز توسط سازمان تاکسیرانی به طور ماسک اهدا شد.

وی یادآور شد: در این دیدار میدانی، تاکسی های مستقر در ایستگاه های بازار به دروازه رشت، بازار به ولیعصر، بازار به دوراه همدان، بازار به مینودر، میدان آزادی به سپه و راه آهن، میدان آزادی به دانشگاه و جانبازان، میدان آزادی به ملاصدرا، میدان آزادی به ولیعصر و پادگان و ولیعصر به مینودر، جانبازان، دانشگاه و فلسطین مورد بازدید قرار گرفت.

عرشیان در خاتمه تصریح کرد: با تاکسیرانان متخلفی که از ماسک استفاده نمی کنند در کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

پایان پیام

تصاویر مرتبط