پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۶/۲۰

عرشیان:

بیش از 13 میلیارد تومان تقاضای وام کرونا توسط تاکسیرانان در سامانه کارا به ثبت رسیده است

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از ثبت بیش از 13 میلیارد تومان تقاضای وام کرونا در سامانه کارا توسط تاکسیرانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که تاکسیرانان جزو مشاغل آسیب دیده از کرونا محسوب شده و درآمد این صنف در اثر این شیوع این ویروس به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافته است، طبق مصوبه دولت، تاکسیرانان می توانند با ثبت نام در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir نسبت به دریافت وام حمایتی 6 میلیون تومانی ویژه ایام کرونا اقدام نمایند.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از 13 میلیارد تومان درخواست وام کرونا در سامانه کارا توسط تاکسیرانان به ثبت رسیده که 7 میلیارد و 300 میلیون آن پرداخت شده و بقیه در نوبت پرداخت و مساعدت بانک ها هستند. چون میزان استقبال از این وام از سوی تاکسیرانان شایان توجه بوده است، ثبت نام تا پایان شهریور ماه سال تمدید شده و تاکسیرانان می توانند مراحل ثبت درخواست خود را تا پایان شهریور سال جاری در سامانه به ثبت برسانند.

عرشیان یادآور شد: به منظور تسهیل در امر ثبت نام و مساعدت به تاکسیرانان، ستاد ثبت نام تسهیلات کرونا در سازمان تاکسیرانی تشکیل شده و 5 شعبه مجزا در داخل سازمان به این امر اختصاص داده شده که تاکسیرانان می توانند به طور رایگان در سازمان تاکسیرانی در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات حمایتی 6 میلیون تومان ثبت نام نمایند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: تاکسیرانان به جز مراجعه به سازمان تاکسیرانی، می توانند از طریق اینترنت شخصی و یا مراجعه به کافی نت ها و دفتر تاکسی اینترنتی بادسان واقع در بلوار شهید بهشتی جنب پارک سوار در سامانه کارا برای دریافت این تسهیلات حمایتی ثبت نام کنند.

وی در خاتمه اظهار کرد: تاکسی امن ترین وسیله سفر و تاکسیرانان امین شهروندان هستند و امیدواریم در خدمت رسانی به این صنف بیش از پیش توفیق یابیم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط