یکشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۲۲

عرشیان:

وام 6 میلیون تومانی جبران خسارات کرونا به تاکسیرانان پرداخت می شود

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از پرداخت وام 6 میلیون تومانی به رانندگان تاکسی به منظور جبران بخشی از آسیب های ناشی از ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که به علت شیوع ویروس کرونا درآمد رانندگان تاکسی به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافته است، این صنف نیز جزو مشاغل آسیب دیده از کرونا محسوب شده و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا به منظور جبران بخشی از خسارت وارده به رانندگان تاکسی مقرر شده که مبلغ ۶ میلیون تومان تسهیلات به آنان پرداخت شود.

وی ادامه داد: بر اساس پیگیری های به عمل آمده، این وام که بازپرداخت آن ۲۴ ماهه است و رانندگان تاکسی برای بازپرداخت این تسهیلات ۴ ماه فرصت تنفس دارند توسط بانک سینا پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: تاکسیرانان دارای سابقه بیمه تامین اجتماعی و فاقد سابقه تامین اجتماعی برای دریافت این وام تا 30 تیر فرصت دارند که در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir ثبت نام نمایند.

عرشیان گفت: با توجه به پیگیری های به عمل آمده جهت حل مشکل ضامن، تاکسیرانان بدون نیاز به معرفی ضامن و فقط از طریق یک قطعه چک یا سفته می توانند این وام را دریافت کنند.

وی افزود: از تاکسیرانان عزیز خواهشمندیم به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا هنگام مراجعه به بانک خودکار شخصی و ماسک همراه داشته باشند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط