پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۰۵

عرشیان:

دومین دفترامور خدماتی تاکسیرانان به بهره برداری رسید

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از افتتاح و بهره برداری از دومین دفتر انجام امور خدماتی تاکسیرانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری امور به بخش خصوصی و چابک سازی سازمان، انجام امور خدماتی سازمان تاکسیرانی شامل تشکیل پرونده و صدور و تمدید تاکسیرانان به دفتر شرکت تاکسی اینترنتی بادسان واقع در بلوار شهید بهشتی، جنب کانون معلولین توانا واگذار شده است.

وی اظهار کرد: ویژگی این دفتر خدماتی این است که توسط خود تاکسیرانان اداره می شود ودر هنگام تمدید مجوز، هزینه دیگری به جز مبلغ تعیین شده توسط شورای شهر از تاکسیرانان دریافت نخواهد کرد.

عرشیان ادامه داد: اولین دفتر خدمات امور تاکسیرانان دفتر پیشخوان دولت واقع در خیابان منتظری جنب میدان تره بار است که با توجه به حضور موفق این دفتر در انجام امور تاکسیرانان  و جلب رضایت آنان، دفتر شرکت تاکسی اینترنتی بادسان به عنوان دومین دفتر انجام امور تاکسیرانان به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: گواهی حضور در دوره های آموزشی، گواهی معاینه فنی و گواهی نامه معتبر، از مهم ترین مدارکی است که تاکسیرانان هنگام تمدید مجوز باید به دفتر پیشخوان دولت و دفتر شرکت تاکسی اینترنتی بادسان ارائه نمایند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: واگذاری امور سازمان تاکسیرانی به دفتر پیشخوان و دفتر شرکت تاکسی اینترنتی بادسان نقش مهمی در افزایش سرعت خدمات دهی به تاکسیرانان، کاهش میزان تردد درون شهری، کاهش اتلاف وقت، کاهش مصرف سوخت، کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا دارد.

گفتنی است؛ افتتاح این دفتر با حضور قوامی و قافله باشی از اعضایشورای اسلامی شهر قزوین و زرآبادی پور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قزوین انجام شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط