شنبه ۱۳۹۹/۰۳/۲۴

عرشیان خبر داد:

و.اگذاری انجام امور خدماتی تاکسیرانی به شرکت تاکسی اینترنتی بادسان

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از واگذاری انجام امور خدماتی سازمان تاکسیرانی به دفتر شرکت تاکسی اینترنتی بادسان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به حضور مؤثر و فعال دفتر پیشخوان دولت (واقع در خیابان منتظری، جنب میدان تره‌بار) در انجام امور خدماتی سازمان تاکسیرانی و در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری امور به بخش خصوصی و چابک‌سازی سازمان، انجام امور خدماتی سازمان تاکسیرانی شامل تشکیل پرونده و صدور و تمدید تاکسیرانان به دفتر شرکت تاکسی اینترنتی بادسان واقع در بلوار شهید بهشتی، جنب کانون معلولین توانا واگذار شد.

وی با اشاره این نکته که در مراجعه به دفتر شرکت تاکسی اینترنتی بادسان نیازی به پرداخت هزینه اضافی توسط تاکسیرانان نیست، اظهار كرد: هزینه هایی که تاکسیرانان باید در هنگام تمدید مجوز پرداخت کنند، همان مبلغی است که به تصویب شورای شهر رسیده و این دفتر هزینه دیگری به جز مبلغ تعیین شده توسط شورای شهر از تاکسیرانان دریافت نخواهد کرد.

عرشیان ادامه داد: بر همین اساس، تمدید مجوز تاکسیرانان فقط از طریق دفتر پیشخوان دولت واقع در خیابان منتظری جنب میدان تره بار و دفتر شرکت تاکسی اینترنتی بادسان انجام می شود و نیازی به مراجعه تاکسیرانان به سازمان تاکسیرانی نیست. تاکسیرانان با در دست داشتن مدارک لازم، می توانند برای انجام امور مربوط به تمدید مجوز به دفتر پیشخوان دولت واقع در خیابان منتظری جنب میدان تره بار و بانک تجارت مراجعه كنند. 

وی افزود: گواهی حضور در دوره های آموزشی، گواهی معاینه فنی و گواهی نامه معتبر، از مهم ترین مدارکی است که تاکسیرانان هنگام تمدید مجوز باید به دفتر پیشخوان دولت و دفتر شرکت تاکسی اینترنتی بادسان ارائه كنند. 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اظهارکرد: واگذاری امور سازمان تاکسیرانی به دفتر پیشخوان و دفتر شرکت تاکسی اینترنتی بادسان نقش مهمی در افزایش سرعت خدمات دهی به تاکسیرانان، کاهش میزان تردد درون شهری، کاهش اتلاف وقت، کاهش مصرف سوخت، کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا دارد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط