یکشنبه ۱۳۹۹/۰۱/۰۳

عرشیان:

پمپ اسپری و مایع ضدعفونی کننده توسط سازمان تاکسیرانی در اختیار تاکسیرانان مدافع سلامت قرار گرفت

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از قرار دادن پمپ اسپری و مایع ضدعفونی کننده به طور رایگان در اختیار تاکسیرانان مدافع سلامت توسط سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که تعدادی از مسئولین خطوط تاکسیرانی و تاکسیرانان ناوگان به طور خودجوش به پویش مدافعین سلامت تاکسیرانی پیوسته اند و به  سازمان تاکسیرانی در ضدعفونی کردن تاکسی ها و بسته بندی اقلام بهداشتی یارانه ای کمک می کنند، تعدادی پمپ اسپری و مواد ضدعفونی کننده نانو به صورت رایگان در اختیار مسئولین خطوط تاکسیرانی قرار گرفت تا به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی تاکسیرانان و شهروندان به ضدعفونی کردن تاکسی ها بپردازند.

وی اظهار داشت: علاوه بر این، توزیع پنج هزار بسته بهداشتی یارانه ای، حاوی: دستکش، ماسک و اسپری ضدعفونی کننده بین تاکسیرانان در ایام تعطیلات نوروزی در تعاونی مصرف شهرداری قزوین، واقع در چهارراه ولیعصر، توقفگاه سابق اتوبوسرانی همچنان ادامه دارد که تاکسیرانان مدافع سلامت در بسته بندی این اقلام، سازمان تاکسیرانی را یاری نموده اند.

عرشیان تصریح کرد: تاکسیرانان در تعطیلات نوروزی از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر می توانند برای دریافت این اقلام یارانه ای به تعاونی مصرف شهرداری مراجعه نمایند.  

وی در خاتمه با ذکر این نکته که طبق مصوبه ستاد بحران استان، ظرفیت مجاز مسافرین در تاکسی ها 3 نفر معین شده است،  افزود: امید است با همکاری با یکدیگر، عمل به توصیه های بهداشتی و در خانه ماندن بر ویروس کرونا غلبه نموده و سلامتی را به جامعه بازگردانیم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط