سه‌شنبه ۱۳۹۸/۱۱/۰۸

عرشیان:

شهردار قزوین از عمل انسانی و خداپسندانه تاکسیران قزوینی تقدیر کرد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تقدیر شهردار قزوین از عمل انسانی و خداپسندانه نقی جمالی تاکسیران قزوینی در اختصاص یک روز از کارکرد خود به سیلزدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که نقی جمالی تاکسیران قزوینی یک روز از کارکرد خود را به هموطنان آسیب دیده از سیل اخیر اختصاص داد، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری از این تاکسیران نوعدوست و بااخلاق تقدیر به عمل آورد.

وی اظهار داشت: این تاکسیران که از آزادگان سرافراز 8 سال دفاع مقدس است و در خط چهارراه ولیعصر به میدان حسن پور و مجتمع ادارات فعالیت می کند، هر ساله در هنگام فرا رسیدن اربعین حسینی به طور صلواتی و رایگان به جابه جایی شهروندان می پردازد.

عرشیان تصریح کرد: عمل زیبا و انسانی این تاکسیران شریف و زحمتکش انعکاس فراوانی در ایران و خارج از ایران یافت و شبکه های داخلی و خارجی اقدام او را تحت پوشش خبری خود قرار دادند. ضمن این که امام جمعه محترم قزوین نیز در خطبه های نماز جمعه به این اقدام جهادی اشاره نمود.

وی در خاتمه افزود: تاکسیرانان که به عنوان سفیران فرهنگی شهر محسوب می شوند، همواره در امور اجتماعی و فرهنگی در شهر پیشقدم هستند. که از جمله اقدامات آنان در سال جاری می توان به جمع آوری کمک برای سیل زدگان ایام نوروز، زلزله کرمانشاه و برپایی ایستگاه های صلواتی در ایستگاه های تاکسی در هنگام سوگواری ها و مناسبت های مذهبی در سطح شهر اشاره کرد.
پایان پیام

تصاویر مرتبط