یکشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۰۱

عرشیان:

مسابقات جام فوتسال خانواده بزرگ تاکسیرانی به مناسبت روز ملی حمل و نقل برگزار می شود

اسماعیل عرشیان، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی از برگزاری مسابقات جام فوتسال خانواده بزرگ تاکسیرانان قزوین، به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمل و نقل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: با توجه به اهمیت ورزش در نشاط، شادابی و سلامتی تاکسیرانان، به مناسبت روز ملی حمل و نقل، مسابقات جام فوتسال خانواده بزرگ تاکسیرانان قزوین برگزار می شود.

 وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات، 10 تیم به نام های تاکسی تشریفات، تاکسی بیسیم 133، سیر و سفر کوهستان، عدالت، شاهین، قائم، شهدای چوبیندر، فجر، وانت داران و تاکسی اینترنتی بادسان شرکت کرده اند که در دو گروه پنج تیمی با هم به رقابت می پردازند.

عرشیان تصریح کرد: از ویژگی این دوره از مسابقات این است که سه حامی مالی به نام های بیمه دانا، موبایل صبا و شرکت صنایع غذایی یامی در تامین هزینه های برگزاری این دوره از مسابقات مشارکت دارند

عرشیان در خاتمه اظهار داشت: مراسم افتتاحیۀ این دوره از مسابقات با حضور اعضای محترم شورای شهر، شهردار، فرماندار، مسئولین شهری و خانواده بزرگ ناوگان تاکسیرانی در مورخه دوشنبه 2 دی از ساعت 18 و 30 دقیقه در سالن ورزشی سازمان اتوبوسرانی واقع در انتهای بلوار امام علی، ابتدای جاده نجم آباد برگزار خواهد شد که در این مراسم، برنامه های شاد و مفرحی همچون اجرای نمایش طنز و موسیقی سنتی تدارک دیده شده است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط