سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۸/۲۱

عرشیان خبر داد:

سفر تفریحی ورزشی جمعی از بانوان خانواده ناوگان بزرگ تاکسیرانی به پارک فدک و امام زاده باراجین

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از سفر تفریحی ورزشی جمعی از بانوان خانواده ناوگان بزرگ تاکسیرانی قزوین به پارک فدک و امام زاده باراجین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: سازمان تاکسیرانی علاوه بر توجه به نشاط، شادابی و سلامتی تاکسیرانان، توجه ویژه­ای به پرکردن اوقات فراغت و سلامت جسمی و روحی خانواده های آنان دارد که برگزاری سفرهای کوتاه مدت تفریحی ورزشی توسط واحد ورزش سازمان تاکسیرانی، نمونه ای از این اقدامات است.

وی اظهار داشت با توجه به اهمیت ورزش در سلامتی و شادابی خانواده ناوگان بزرگ تاکسیرانی، جمعی از بانوان این خانواده، متشکل از بانوان تاکسیران و همسران تاکسیرانان در قالب سفری تفریحی، ورزشی و زیارتی به امام زاده باراجین رفتند.

 

وی اظهار داشت: این سفر با پیاده روی و انجام حرکات ورزشی و نرمشی زیر نظر بانوی مربی مجرب واحد ورزش سازمان تاکسیرانی همراه بود و سازمان اتوبوسرانی نیز با در اختیار قرار دادن یک دستگاه اتوبوس همکاری صمیمانه ای با سازمان تاکسیرانی در برگزاری این برنامه داشت.

وی در خاتمه یادآور شد: نظر به اهمیت ورزش در سلامتی خانواده بزرگ تاکسیرانی، سازمان تاکسیرانی دارای یک باشگاه مجهز ورزشی است که در روز های زوج آقایان و روزهای فرد بانوان زیر نظر مربیان مجرب آقا و بانوی در این باشگاه که در طبقه تحتانی سازمان تاکسیرانی قرار دارد به ورزش می پردازند.

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط