دوشنبه ۱۳۹۸/۰۷/۰۸

عرشیان:

جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید آمادگی کامل دارند

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از آمادگی کامل جایگاه های سی ان جی این سازمان به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: به منظور افزایش ضریب ایمنی جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی، عملیات بازرسی، آزمایش هیدرواستاتیک مخازن گاز و عملیات استاندارد سازی این جایگاه ها با صرف هزینه ای افزون بر 200 میلیون تومان به انجام رسیده و هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، این جایگاه ها از آمادگی کامل برای سوخت رسانی به تاکسی ها و خودروهای سرویس مدارس و دیگر خودروها برخوردار می باشند.

وی اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی ان جی در تقاطع نسیم شمال، دوراهی همدان، کمربندی جمهوری اسلامی، بلوار معلم، نوروزیان، مینودر، بلوار باهنر و میدان مادر است و این سازمان  با در نظر گرفتن وسعت و جمعیت شهر قزوین، در خصوص دارا بودن جایگاه های سی ان جی جزو رتبه های اول در میان سازمان های تاکسیرانی در کشور می باشد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: 34 درصد گاز مصرفی قزوین در بخش خودروهای شهر مصرف می شود که از این مقدار 30 درصد در جایگاه گاز سی ان جی سازمان تاکسیرانی به مصرف می رسد و روزانه 15 هزار خودرو در این جایگاه ها سوختگیری می نمایند.

وی تصریح کرد: تمامی نیروهای جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی دارای مدرک اپراتوری زیر نظر شرکت پخش فراورده های نفتی بوده و از آموزش های لازم برخوردار می باشند.

عرشیان در خاتمه گفت: عرشیان تصریح کرد: در ورودی تمامی جایگاه های سی ان جی، نکات و هشدارهای ایمنی در هنگام سوختگیری در تابلوهایی در معرض دید عموم نصب شده و از مراجعین محترم خواهشمندیم جهت پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، در هنگام سوختگیری حتما نکات ایمنی یاد شده را مراعات نمایند.

پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط