شنبه ۱۳۹۸/۰۶/۱۶

عرشیان خبر داد:

تحویل اشیاء جا مانده در تاکسی ها به کمیته امداد امام خمینی (ره)

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تحویل اشیاء جا مانده در تاکسی ها که صاحبانشان پس از گذشت یک سال برای تحویل گرفتن آن ها به سازمان تاکسیرانی مراجعه ننموده اند، به کمیتۀ امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به فتوای مراجع عظام، اشیاء جا مانده در تاکسی ها که صاحبانشان پس از گذشت یک سال برای تحویل گرفتن آن ها به سازمان تاکسیرانی مراجعه ننموده بودند به کمیتۀ امداد امام خمینی (ره) تحویل شد تا تحت نظر این نهاد در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی دارای واحدی به نام اشیاء گمشده است که تاکسیرانان که به امانتداری و پاکدستی شهره هستند، اشیاء جا مانده در تاکسی ها را به این واحد تحویل می دهند. چنانچه صاحبان اشیاء جا مانده قابل شناسایی باشد، در اسرع وقت به آن ها تحویل می شود و در غیر این صورت، مدت یک سال در انبار سازمان تاکسیرانی نگهداری می شود. اگر پس از گذشت یک سال صاحبان این اقلام به سازمان تاکسیرانی مراجعه نکنند، اقلام جا مانده طبق یک صورت جلسه رسمی به کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل می گردد تا مطابق نظر این نهاد تحویل نیازمندان گردد.

عرشیان در خاتمه تصریح کرد:  آمار بالای تحویل اشیاء جا مانده در تاکسی ها توسط سازمان تاکسیرانی مهر تایید چند باره ای بر شعار «تاکسی امن ترین وسیله سفر و تاکسیران امین شهروندان» است و از همین روی از شهروندان خواهشمندیم همواره در ترددهای درون شهری تاکسی را به عنوان امن ترین وسیله سفر برگزینند.

وی در خاتمه افزود: در نامه اعلام وصول کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به آیات قرآن کریم به صفت امانتداری تاکسیرانان چنین اشاره شده است: «آنان که امانت ها و پیمان های خود را رعایت می کنند در بهشت مکرم و محترمند، آیات 32 و 35 سوره معارج». بدون هیچ گونه تردیدی تاکسیرانان و همکاران پرتلاش و حلال نوش آن سازمان مشمول این آیات رحمت الهی می باشند. بدین وسیله، مراتب قدردانی و تشکر این نهاد را از مساعی همکاران آن سازمان که شهره به امانت داری، پاک دستی و حلال خواهی در جامعه بوده و هستند و وصول اقلام را مطابق لیست پیوست اعلام می دارد.»

پایان پیام

تصاویر مرتبط