عرشیان:
ناوگان تاکسیرانی در ایام نوروز به صورت شبانه روزی به شهروندان و گردشگران خدمت رسانی می کند
اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری نشست ستاد نوروزی در این سازمان خبر داد و گفت: ناوگان تاکسیرانی در ایام نوروز به صورت شبانه روزی به شهروندان و گردشگران خدمت رسانی می کند
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در هنگام فرا رسیدن سال نو، نشست ستاد نوروزی با حضور معاونان، عوامل اجرایی، نیروهای گشت و بازرسی و عوامل جایگاه های گاز سی ان جی در سازمان تاکسیرانی تشکیل شد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: در این جلسه، در خصوص راهکارهای استقبال از نوروز و برنامه ریزی دقیق و منسجم برای خدمت رسانی بهینه به شهروندان و مسافران نوروزی بحث و تبادل نظر به عمل آمد.
وی ادامه داد: نظم بخشیدن به خطوط تاکسیرانی و ایستگاه های تاکسی، آماده باش تاکسی بیسیم 133 و تاکسی اینترنتی بادسان، تنظیم لیست کشیک برای کارکنان و تاکسی های خطی و گردشی به ویژه در هسته مرکزی و و بافت تاریخی، برنامه ریزی برای شستشوی تاکسی ها، فعالیت شبانه روزی و نظافت و رنگ آمیزی جایگاه های سی ان جی از جمله مصوبات نشست ستاد نوروزی سازمان تاکسیرانی بود.
عرشیان اضافه کرد: برنامه ریزی برای سال جدید به گونه ای است که شهروندان، مسافرین نوروزی و گردشگران برای ترددهای درون شهری و همچنین بازدید از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری قزوین با مشکلی روبرو نباشند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: تاکسی اینترنتی بادسان به عنوان نخستین تاکسی اینترنتی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی در استان قزوین و تاکسی تشریفات بادسان به عنوان اولین تاکسی اینترنتی تشریفات در کشور آماده انتقال همشهریان و گردشگران و مسافرین نوروزی به مکان های تاریخی و جاذبه های طبیعی قزوین است.
وی افزود: شبکه تاکسی بیسیم 133 و تاکسی بیسیم بانوان نیز برای جابه جایی شهروندان و مسافرین نوروزی محترم در ایام نوروز در آماده باش کامل به سر می برند.
عرشیان اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی دارای هشت جایگاه سوخت سی ان جی در بلوار معلم، نوروزیان، مینودر، کمربندی جمهوری، ورودی نسیم شمال، میدان مادر و میدان دفاع مقدس (دوراه همدان) است که به طور شبانه روزی و در سه نوبت کاری مشغول خدمت رسانی هستند.
وی در خاتمه گفت: سازمان تاکسیرانی دارای سامانه ارتباط مردمی (سامت) به شماره 33839 است و شهروندان می توانند همه روزه و حتی در ایام تعطیل و نوروز به طور شبانه روزی با این شماره تماس گرفته و انتقادات و پیشنهادات خود از عملکرد تاکسیرانان را در این سامانه ثبت کرده و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنند.
پایان پیام.