سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۹/۱۳

عرشیان، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

به مناسبت روز جهانی معلولان، از معلولان شاغل در سازمان تاکسیرانی قزوین تقدیر شد

اسماعیل عرشیان، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن 12 آذر روز جهانی معلولان، از همکاران معلول شاغل در سازمان تاکسیرانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ اسماعیل عرشیان افزود: در نشست صمیمانه ای که به مناسبت نکوداشت روز جهانی معلولان در سازمان تاکسیرانی برگزار شد، از معلولان خدوم و توانمند شاغل در سازمان تاکسیرانی که با جدیت و تلاشی مثال زدنی به انجام امور محوله در سازمان تاکسیرانی می پردازند تقدیر شد.

وی ادامه داد: 8 نفر از معلولان گرانقدر در شبکه تاکسی بیسیم 133 شهرداری قزوین مشغول کار هستند که 6 نفر از آن ها خانم و 2 نفر آقا هستند و  به صورت شبانه ­روزی در سه نوبت کاری مشغول ارائه خدمات به مشترکان شبکه تاکسی بیسیم 133 می ­باشند.

عرشیان اظهار کرد: یکی از دلایل موفقیت چشمگیر شبکه تاکسی بیسیم 133 شهرداری قزوین و میزان رضایتمندی شهروندان از این شبکه، تلاش و تعهد کاری  معلولان شاعل در سازمان تاکسیرانی است که بر محدودیت ها غلبه کرده و به خدمت رسانی به شهروندان می پردازند.

عرشیان در خاتمه یادآور شد: بدون تردید  پیشبرد اهداف مدیریت شهری و سازمان تاکسیرانی، مرهون  عزم و تلاش همگانی و از همه مهم تر، مستلزم به کارگیری این گونه کارکنان تواناست که با درایت، جدیت و سعی چشمگیر، امور محوله را انجام می دهند. این عزیزان با غلبه بر محدودیت ها، فعل خواستن توانستن را معنی کرده و شایستگی های خود را به اثبات رسانده اند. با تقدیر از این همکاران پرتلاش، روز 12 آذر را گرامی می داریم و حضور توانمندشان را در عرصه های اجتماع ارج می نهیم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط