یکشنبه ۱۳۹۷/۰۹/۱۱

عرشیان، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد؛

پرداخت بلاعوض کمک هزینه کفن و دفن به خانواده های تاکسیرانان متوفی

اسماعیل عرشیان، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از پرداخت بلاعوض کمک هزینه کفن و دفن به خانواده های تاکسیرانان متوفی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان افزود: علاوه بر توزیع ملزومات خودرو نظیر لاستیک و روغن به قیمت کارخانه در میان تاکسیرانان و انعقاد قراردادهای رفاهی با اصناف مختلف، یکی دیگر از حمایت های سازمان تاکسیرانی نسبت به این قضر خدوم، پرداخت کمک هزینه کفن و دفن به خانواده تاکسیرانان متوفی است و هدف از پرداخت این کمک هزینه، جبران بخشی از هزینه هایی است که بازماندگان متوفی متقبل می شوند.

وی عنوان کرد: پرداخت کمک هزینه کفن و دفن به خانواده های تاکسیرانان متوفی که پیش از این مبلغ پانصد هزار تومان بود، بر اساس مصوبه هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی به یک میلیون تومان افزایش یافته است.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: تاکسیرانی جزو مشاغل سخت است و تاکسیرانان جزو امین ترین و زحمتکش ترین افراد جامعه هستند و امیدواریم با انجام امور رفاهی و حمایتی بتوانیم بیش از پیش رضایت آنان را جلب و در ارائه خدمات به شهروندان موفق تر عمل کنیم.

تصاویر مرتبط