شنبه ۱۳۹۷/۰۶/۱۷

عرشیان، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی مهارت های ارتباطی برای کارکنان سازمان تاکسیرانی قزوین

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به اهمیت برقراری ارتباط بهتر با شهروندان و ارائه خدمات شایسته تر به آنان، دوره آموزشی مهارت های ارتباطی برای کارکنان سازمان تاکسیرانی و اُپراتورهای تاکسی بسیم 133 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ اسماعیل عرشیان افزود: این دوره آموزشی چهار ساعته، توسط استاد دکتر اکبری که یکی از مدرسین مطرح عرصه فن بیان و روان شناسی بالینی است، برگزار شد و بازخورد بسیار مثبتی در میان کارکنان سازمان تاکسیرانی داشت.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه ­ها و سیاست های که سازمان تاکسیرانی به جد دنبال می کند، توجه خاص به بحث آموزش کارکنان سازمان و همچنین تاکسیرانان است و بر همین اساس، برگزاری چنین دوره هایی برای ناوگان بزرگ تاکسیرانی در دستور کار قرار دارد.

وی یادآورش شد: تلاش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین همواره بر این است که شرایط لازم برای فعالیت بهتر و عملکرد مطلوب تاکسیرانان را فراهم کند تا آنان نیز بتوانند خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط