دربنديزاده، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين عنوان کرد:
رسيدگي سازمان تاکسيراني قزوين به 50 مورد شکايت مردمي در فروردين ماه سال جاري
عبدالعلي دربندي زاده، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: در فروردين ماه سال جاري به 50 مورد از شکايت هاي مردمي در خصوص عملکرد تاکسيرانان رسيدگي شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين؛ عبدالعلي دربندي زاده افزود: يکي از وظايف سازمان تاکسيراني رسيدگي به گزارشات و شکايات مردمي است که به صورت روزانه به واحد رسيدگي به شکايات سازمان ارجاع مي شود.
وي عنوان کرد: شکايات و گزارشاتي که توسط شهروندان به سازمان تاکسيراني ارسال مي شود به صورت روزانه مورد رسيدگي قرار گرفته و مواردي که توسط تاکسيران تکرار شده باشد به هيئت انضباطي سازمان ارجاع داده مي شود.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تصريح کرد: در فروردين ماه سال جاري 49 مورد شکايت مردمي به واحد رسيدگي به شکايات سازمان مخابره شد که به صورت روزانه به آنها رسيدگي کرديم.
دربندي زاده گفت: از مجموع شکايات رسيده به سازمان 21 مورد حضوري، 8 مورد تلفني، 18 مورد پيامک و 2 مورد هم مربوط به 137 بود.
وي خاطرنشان کرد: عمده تخلفاتي که از سوي تاکسيرانان رخ مي دهد دريافت کرايه اضافه و برخورد نامناسب با مسافران است و به منظور کاهش اين تخلفات، تذکرات لازم به تاکسيرانان متخلف داده مي شود.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين يادآور شد: شهروندان ميتوانند شکايات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پيشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات دهي سازمان تاکسيراني را از طريق شماره تلفن33848 داخلي 120 و يا شماره پيام كوتاه 30008464 ارائه نمايند.