چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۴

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:

امکان تمدید و صدور پروانه فعالیت توسط رانندگان حوزه بار بدون حضور در سازمان تاکسیرانی فراهم شد

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از انجام مراحل تمدید و صدور پروانه فعالیت حوزه حمل بار و کالای درون شهری توسط رانندگان این حوزه بدون حضور در سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا افزود: در راستای تکریم رانندگان خدوم و زحمتکش حوزه بار، رویکرد شهروندمحوری و تحقق دولت الکترونیک، سازمان تاکسیرانی امکانی فراهم آورده است تا رانندگان حوزه بار درون شهری بدون حضور در سازمان تاکسیرانی، شخصاً نسبت به تمدید و صدور پروانه فعالیت اقدام نمایند.

وی ادامه داد: در این طرح، رانندگان حوزه بار درون شهری می توانند با ورود به سامانه اینترنتی «قزوین من» به نشانی https://city.qazvin.ir و انتخاب گزینه «سامانه حمل و نقل بار و کالا» بدون حضور در سازمان تاکسیرانی نسبت به تمدید و یا صدور مجوز فعالیت خود اقدام نمایند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح، علاوه بر تکریم و رضایتمندی رانندگان حوزه بار، موجب کاهش ترافیک، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا، کاهش زمان انتظار، سرعت در پاسخگویی به مراجعین و کاهش اتلاف وقت مراجعین می شود.


وثوق نیا یادآور شد: اجرای چنین طرحی در حوزه حمل مسافر درون شهری نیز در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط