شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۱۳

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

ارائۀ خدمات رایگان ورزشی به رانندگان تاکسی و خانواده های آنان در سالن اختصاصی سازمان تاکسیرانی

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از ارائه خدمات رایگان ورزشی به رانندگان تاکسی در سالن ورزشی اختصاصی سازمان تاکسیرانی (سالن شهیدان حسین و مهدی کافی) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمد رضا وثوق نیا افزود: با توجه به اهمیت ورزش در سلامتی و نشاط و شادابی تاکسیرانان که منجر به ارائه خدمات مطلوب تر توسط این عزیزان زحمتکش به شهروندان گرامی خواهد شد، با مساعدت شهردار قزوین و تصویب شورای اسلامی شهر برای نخستین بار یک ورزشگاه اختصاصی در اختیار رانندگان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری (تاکسیرانان و حوزه بار) قرار گرفته است که می توانند در زمینه ورزش های توپی همچون والیبال و فوتسال در آن به طور رایگان به فعالیت بپردازند.

وی ادامه داد: در این ورزشگاه که در تقاطع خیابان شهید نواب صفوی – شهید انصاری،  قرار دارد، خدمات ورزشی رایگان به تاکسیرانان و رانندگان حوزه بار ارائه می شود و متقاضیان جهت استفاده از این خدمات می توانند به مسئول واحد ورزش سازمان تاکسیرانی مراجعه نمایند.

وثوق نیا در خاتمه یادآور شد: این سالن ورزشی با عرصه 1605 مترمربع، شامل یک باب سوله ورزشی چند منظوره به مساحت 450 مترمربع و ساختمان جانبی به مساحت 80 مترمربع شامل اتاق مدیریت و سرویس های بهداشتی دارای سیستم گرمایش و سرمایش می باشد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط