یکشنبه ۱۳۹۱/۰۴/۰۴

صباغان، مديرعامل سازمان تاکسيراني اعلام كرد؛

افزايش درخواست سرويس دهي از تاکسي بي سيم 133 در سال جاري

افزايش تعداد خودرو ها و آموزش رانندگان در راستاي تکريم ارباب رجوع موجب افزايش تماس هاي مردمي با مرکز 133 براي سرويس دهي به آنان شده است.

 

مدير عامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين، گفت: از ابتداي سال جاري تا کنون تعداد تماس هاي مردمي با تاکسي بي سيم در طي شبا نه روز به حدود 900 تماس افزايش يافته است که اين امر نتيجه آموزش رانندگان در نحوه تعامل با مسافرين وافزايش تعداد خودروها مي باشد.
جواد صباغان، با اشاره به فعاليت 85 دستگاه تاکسي در اين شبکه اظهار کرد: از اين تعداد 65 دستگاه مختص آقايان و 20 دستگاه مختص بانوان مي باشد.
اين مقام مسوول هدف از تاسيس اين مرکز را سرويس دهي مناسب به آحاد مردم، مراکز آموزشي،تفريحي و... ذکر و تصريح کرد: در راستاي تحقق اين امر و اجراي شعار سرويس دهي در اسرع وقت به شهروندان، در سطح شهر قزوين 8 ايستگاه مشخص شده است تا با توجه به موقعيت تماس گيرنده از نزديک ترين مبدا به آ نها سرويس دهي شود.
وي در ادامه به دلايل عدم سرويس دهي حمل کالا توسط تاکسي بي سيم 133 اشاره و خاطر نشان كرد: نامشخص نبودن ماهيت کالا براي رانندگان و جلوگيري از بعضي سو استفاده هاي احتمالي در اين زمينه و همچنين عدم حضور گيرنده امانت در مقصد و... از دلايل اين موضوع مي باشد.
صباغان در خاتمه به 209 هزار و 935 تماس شهروندان جهت سرويس دهي در سال 90 اشاره و خاطر نشان کرد: از اين تعداد هزار مورد مربوطه به سرويس برون شهري بوده است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط