شنبه ۱۳۹۵/۰۴/۲۶

دربندي‌زاده، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين خبر داد؛

ارجاع 3 پرونده تخلف تاکسيرانان به هيئت انضباطي سازمان تاکسيراني قزوين

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: سه پرونده تخلف تاکسيرانان که در تير ماه سال جاري در واحد رسيدگي به شکايات سازمان مورد رسيدگي قرار گرفته بود به هيئت انضباطي سازمان ارجاع شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين؛ عبدالعلي دربندي­‌زاده افزود: با توجه به  اينکه يکي از مأموريت هاي سازمان رسيدگي به شکايات رسيده از سوي شهروندان است، پس از رسيدگي به شکايات، مواردي که نياز به بررسي بيشتر دارد به هيئت نظارت سازمان ارجاع داده مي­شود.

وي عنوان کرد: در اين راستا در تير ماه سال جاري پس از بررسي 42 مورد از شکايات رسيده به سازمان سه مورد از آن­ها براي رسيدگي بيشتر به هيئت انضباطي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين ارجاع داده شده است.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تصريح کرد: علل ارجاع پرونده هاي ياد شده به هيئت انضباطي اهانت، ايجاد مزاحمت تاکسي گردشي براي تاکسيرانان فعال در خطوط و گزارش بازرسي در رابطه با همکاري نکردن تاکسيران با واحد بازرسي بود.

دربندي­ زاده خاطرنشان کرد: در روند رسيدگي به تخلفات تاکسيرانان مواردي که نياز به هشدار، تذکر و پرداخت جريمه نقدي تا سقف مشخصي داشته باشد از سوي واحد رسيدگي به شکايات بررسي مي شود.

دربندي­‌زاده با اشاره به علل ارجاع پرونده هاي تخلف تاکسيرانان به هيئت انضباطي سازمان اظهار کرد: برخي از تخلفات به دليل تکرار از سوي تاکسيران متخلف بايد به هيئت انضباطي سازمان تاکسيراني شهرداي قزوين ارجاع داده شود تا رأي نهايي در مورد آن­ها صادر شود.

وي يادآور شد: اجراي رأي صادره از سوي هيئت انضباطي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين براي تاکسيرانان تحت نظارت سازمان قطعي است و اميدواريم با ارائه آموزش‌­ها و هشدارهاي لازم به تاکسيرانان در ارائه خدمات به شهروندان موفق عمل کنيم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط