پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۷

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

چانگان و خودروهای برقی وارد ناوگان تاکسیرانی قزوین می شوند

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از ورود تاکسی های چانگان و خودروهای برقی به ناوگان تاکسیرانی قزوین در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا افزود: با توجه به این که نوسازی تاکسی ها یکی از مهم ترین مأموریت های سازمان تاکسیرانی است، در دیدار با دکتر ضامنی مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور درباره این موضوع بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

وی ادامه داد: در این دیدار که با حضور عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری برگزار شد، دکتر ضامنی اعلام نمود علاوه بر این که عرضه تاکسی سمند سورن پلاس همچنان با قیمت مصوب ادامه خواهد داشت، دو نوع خودروی جدید چانگان و خودوری برقی جدید محصول شرکت کرمان موتور نیز به عنوان تاکسی به ناوگان تاکسیرانی اختصاص یافته است.


وثوق نیا تصریح کرد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی به طور قابل توجهی موجب کاهش مصرف سوخت، کاهش میزان آلودگی هوا، ایمنی و رفاه شهروندان، بهبود سیمای بصری شهری و افزایش رضایت شهروندان خواهد شد.

وی در خاتمه افزود: امید است با حمایت های شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر قزوین در آینده گام های موثرتری در نوسازی ناوگان تاکسیرانی و حمایت از تاکسیرانان خدوم و زحمتکش برداریم.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط