پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۲۹

دربندي زاده، سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين خبر داد؛

رسيدگي به 3 مورد شکايت از شرکت‌هاي حمل و نقل درون شهري

عبدالعلي دربندي زاده، سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: در دي ماه سال جاري به 3 مورد از شکايات مردمي از شرکت هاي حمل و نقل درون شهري(آژانس ها) رسيدگي شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين، عبدالعلي دربندي زاده افزود: علاوه بر نظارت بر عملکرد شرکت هاي حمل و نقل درون شهري(آژانس ها) که به صورت مستمر انجام مي شود به شکايات مردمي رسيده از اين شرکت ها نيز رسيدگي مي شود.

وي عنوان کرد: در بازديدهاي نظارتي که از اين شرکت ها انجام مي شود، موارد تخلفي که از سوي مديران آژانس ها و رانندگان آن ها سر زده است؛ تذکر داده مي شود تا در بازديدهاي بعدي رفع شود.

سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تصريح کرد: همچنين در برخي از موارد رانندگان فعال در شرکت هاي حمل و نقل درون شهري(آژانس ها) مرتکب تخلفاتي از قبيل پارک خودرو جلوي درب مغازه هاي اطراف شرکت مي شوند که اين موارد نيز در سازمان مورد رسيدگي قرار مي گيرد.

دربندي زاده گفت: در اين راستا در دي ماه سال جاري به 3 مورد از شکايات مردمي از شرکت هاي حمل و نقل درون شهري(آژانس ها) که مربوط به پارک خودروي آژانسي جلوي مغازه هاي اطراف شرکت بود، رسيدگي شده و مشکلات موجود در اين پرونده ها نيز با توجه به تعاملاتي که وجود داشت، برطرف شد.

وي با اشاره به علل تخلفاتي که از سوي انندگان آژانس ها سر مي زند، خاطرنشان کرد: پارک خودرو درب منازل و مجاورت مغازه هاي اطراف شرکت حمل و نقل درون شهري(آژانس) به دليل عدم برخورداري از پارکينگ اختصاصي عمده تخلفي است که تاکسيرانان فعال در اين شرکت ها مرتکب مي شوند.

سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين اظهار کرد:  با توجه به اينکه درصد قابل توجهي از شرکت هاي حمل و نقل درون شهري(آژانس ها) از قبل مجوز گرفتند و در آن شرايط برخورداري از پارکينگ براي اين شرکت ها الزامي نبود، الان با مشکلات زيادي در اين زمينه روبرو هستيم.

دربندي زاده يادآور شد: به منظور کاهش اين مشکلات مصوب شده که شرکت هاي حمل و نقل درون شهري براي تغيير مکان و يا اخذ مجوز بايد از پارکينگ برخوردار باشند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط