چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۲۸

دربندي‌زاده، سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين خبر داد؛

رسيدگي به 100 شکايت رسيده به سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين

عبدالعلي دربندي‌زاده، سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: در دي ماه سال جاري 99 مورد شکايت از سوي شهروندان به سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين رسيده بود که مورد رسيدگي قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين، عبدالعلي دربندي زاده افزود: با توجه به اينکه يکي از رسالت هاي سازمان رسيدگي به شکايات شهروندان است، شکايات رسيده از سوي شهروندان به صورت روزانه در واحد رسيدگي به شکايات مورد رسيدگي قرار مي گيرد.

وي عنوان کرد: در اين راستا در دي ماه سال جاري 99 مورد شکايت از شهروندان رسيده بود که مورد رسيدگي قرار گرفت.

سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تصريح کرد: از مجموع شکايات رسيده به سازمان 56 مورد حضوري، 16 مورد تلفني و 27 مورد پيامکي بود.

دربندي زاده با اشاره به عمده‌ترين تخلفات تاکسيرانان در فروردين ماه سال جاري که از گزارشات مردمي احصاء شده است، خاطرنشان کرد: عمده شکايات صورت گرفته از سوي شهروندان نسبت به عملکرد تاکسيرانان مربوط به دريافت کرايه اضافه و برخورد نامناسب تاکسيرانان با مسافران بود که مورد رسيدگي قرار گرفته و تذکرات لازم به تاکسيرانان متخلف داده شد.

وي يادآور شد: از شهروندان تقاضا مي‌شود شکايات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پيشنهاد‌ها و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات‌دهي سازمان تاکسيراني را از طريق شماره تلفن33848 داخلي 119 و120 و يا شماره پيام كوتاه 30008464 به روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين ارائه دهند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط