سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۲

دربندي‌زاده، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين خبر داد؛

تقدير از 2 بانو نمونه راننده سرويس مدارس قزوين

عبدالعلي دربندي‌زاده، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: 2 بانو نمونه راننده سرويس مدارس به دليل ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان تقدير شدند.

به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين، عبدالعلي دربندي زاده افزود: ارائه خدمات به دانش آموزان يکي از مهمترين وظايفي است که در حيطه کار سازمان قرار دارد.

وي اضافه کرد: در اين راستا همواره سعي داريم بهترين رانندگان را براي فعاليت در سرويس مدارس انتخاب کرده و به کار گيريم.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين با اشاره به در نظر گرفتن سياست تشويقي براي رانندگان سرويس مدارس عنوان کرد: به منظور افزايش سطح کيفيت خدماتي که به دانش آموزان ارائه مي شود اين سازمان سياست تشويقي در پيش گرفته است.

دربندي زاده تصريح کرد: در اين راستا از دو بانوي فعال در سرويس مدارس تحت نظارت سازمان که از نظر اخلاقي، اعتقادي و توجه به فريضه امر به معروف و نهي از منکر برتر بودند، تقدير شدند.

وي گفت: اين افراد در طول سرويس دهي به دانش آموزان از خلاقيت هاي خود براي اشاعه فريضه امر به معروف و نهي از منکر استفاده کردند.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين با اشاره به شاخص هاي در نظر گرفته شده براي انتخاب برترين هاي سرويس مدارس خاطرنشان کرد: رعايت حمل و نقل به موقع دانش آموزان در فاصله بين منزل و مدرسه، نظافت خودرو، رعايت نکات اخلاقي توسط راننده، رضايت مندي مدير مدرسه، والدين و پيمانکار مربوطه از نحوه عملکرد راننده سرويس مدرسه از معيارهاي درنظر گرفته شده براي انتخاب برترين هاي سرويس مدارس است.

دربندي زاده يادآور شد: به منظور انتخاب رانندگاني که چنين ويژگي هايي را داشته باشند از طريق مديران مدارس و پيمانکاران موضوع  را پيگيري مي کنيم.

 


 

 

تصاویر مرتبط