یکشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۹

دربندي‌زاده، سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين خبر داد؛

رسيدگي به بيش از 50 شکايات مردمي در شهريور94

عبدالعلي دربندي زاده، سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: در شهريورماه سال جاري 53 از شکايات و گزارشات مردمي که به سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين ارسال شده بود، رسيدگي شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين؛ عبدالعلي دربندي زاده افزود: يکي از مأموريت‌هاي ذاتي واحد بازرسي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين رسيدگي به شکايات و گزارشات مردمي رسيده به سازمان است که بلافاصله پس از دريافت گزارشات نسبت به رسيدگي آن ها اقدام مي شود.

وي با اشاره به عمده ترين تخلفات تاکسيرانان در فروردين ماه سال جاري که از گزارشات مردمي احصاء شده است، عنوان کرد: دريافت کرايه اضافه و درگيري دو تاکسيران با يکديگر از مهمترين تخلفاتي بوده که در يک ماه گذشته از تاکسيرانان سرزده است.

سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين يادآور شد: از شهروندان تقاضا مي شود شکايات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پيشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات دهي سازمان تاکسيراني را از طريق شماره تلفن33848 داخلي 119 و120 و يا شماره پيام كوتاه 30008464 به روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين ارائه دهند.

 

تصاویر مرتبط