شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۳۰

برای نخستین بار در قزوین؛

ناوگان تاکسیرانی به سیستم پرداخت الکترونیک کرایه (QR-code) مجهز شد

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تجهیز ناوگان تاکسیرانی قزوین به سیستم پرداخت الکترونیک کرایه(QR-code) برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛محمد رضا وثوق نیا با اعلام این خبر افزود:داشتن وجه نقد و یا تهیه پول خرد همواره یکی از معضلات مهم تاکسیرانان و شهروندان بوده است، لذا برای نخستین بار، ناوگان تاکسیرانی قزوین به سیستم پرداخت الکترونیک (QR-code) مجهز شد و همین امر، ضمن رفع دغدغه نداشتن وجه نقد و جلوگیری از اتلاف وقت،از لحاظ بهداشتی نیز اهمیت فراوان دارد.

 

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح، با هماهنگی با بانک شهر برای تمامی رانندگان ناوگان تاکسیرانی در این بانک حساب باز شده و برچسب الکترونیک پرداخت کرایه نیز توسط سازمان تهیه و جهت نصب در اختیار شرکت تعاونی تاکسیرانان قرار گرفته و در حال نصب بر روی تاکسی های ناوگان تاکسیرانی است.

 

وثوق نیا تصریح کرد: در هر تاکسی 2 برچسب در شیشه های مثلثی ردیف عقب و 1 برچسب در شیشه جلو نصب گردیده تا مسافرین برای پرداخت الکترونیک کرایه مشکلی نداشته باشند.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت:شهروندان گرامی برای پرداخت کرایه از طریق این سیستم کافی است پس از اطمینان از اتصال گوشی تلفن همراه خود به اینترنت، نسبت به نصب نرم افزارهای تاپ، سپ و یا آیدی پی اقدام نموده و با انتخاب آیکون قبض و اسکن برچسب الکترونیک، کرایه خود را با ساده ترین شکل ممکن پرداخت نمایند.

 

وثوق نیا در خاتمه گفت:در اجرای این طرح، مدیران محترم سازمان آمار، فناوری و اطلاعات شهرداری قزوین و بانک شهر زحمات فراوانی متقبل شدند که جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر نماییم.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط