پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۰۷

وثوق نیا:

نشست هماهنگی تکمیل خودروهای ناوگان سرویس مدارس با حضور مسئولین خطوط تاکسیرانی برگزار شد

محمدرضا وثوق نیا سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری نشست هماهنگی جهت تأمین و تکمیل خودروی مورد نیاز ناوگان سرویس مدارس برای سال تحصیلی 1400 – 1401 با حضور مسئولین خطوط تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود: پیرو برگزاری سلسله نشست های هماهنگی جهت تکمیل خودروهای ناوگان سرویس مدارس، نشست هماهنگی با حضور نمایندگان و مسئولین خطوط تاکسیرانی در سازمان تاکسیرانی برگزار شد و حاضرین جلسه مطالبی در خصوص نحوه تأمین و تکمیل خودروی مورد نیاز سرویس مدارس بیان کردند.

وی ادامه داد: بر اساس این جلسه مقرر شد نمایندگان و مسئولین خطوط تاکسیرانی در سریع ترین زمان ممکن، رانندگان متقاضی سرویس مدارس را به سازمان تاکسیرانی معرفی نمایند.

وثوق نیا خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل اجرایی، آموزش و پرورش باید هر ساله تا تیر ماه طی درخواست کتبی میزان خودروی مورد نیاز خود را به سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی اعلام نماید و سازمان تاکسیرانی بر اساس آن برای تأمین خودرو برنامه ریزی های لازم را انجام دهد. چون در سال جاری در موعد مقرر هیچ گونه درخواستی از سوی آموزش و پرورش به سازمان تاکسیرانی واصل نشده و همچنین در دو سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا تعداد زیادی از رانندگان سرویس مدارس برای تامین معاش خود به مشاغل دیگری روی آورده اند، هنوز ناوگان سرویس مدارس تکمیل نشده و برگزاری چنین نشست هایی جهت تامین و تکمیل خودروی مورد نیاز در دستور کار سازمان قرار دارد.  

پایان پیام

تصاویر مرتبط