پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۶

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

تاکسی‌های فرسوده رها شده در شهر تعیین تکلیف می‌شود

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرای طرح شناسایی و تعیین تکلیف تاکسی های فرسوده و رها شده در سطح شهر و فاقد هر گونه خدمات‌رسانی به شهروندان، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا اظهار کرد: به منظور ساماندهی ناوگان تاکسیرانی، ارتقای سیما و منظر شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، شناسایی و تعیین تکلیف تاکسی های فرسوده رها شده در معابر سطح شهر، باغ ها، پارکینگ ها، کوچه ها و درب منازل در دستور کار عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

به گفته او؛ بر طبق گزارش بازرسان سازمان تاکسیرانی، مالکان برخی از این تاکسی ها فوت شده اند و مالکان برخی دیگر نیز در مشاغل دیگری به فعالیت می پردازند.

این مسئول بیان کرد: با اجرای طرح یاد شده به دنبال این هستیم که با تعیین تکلیف و خروج این گونه تاکسی ها از ناوگان، رانندگان فعال فاقد بیمه را جایگزین آنان کنیم.

وثوق نیا ادامه داد: از آغاز اجرای این طرح، 25 دستگاه تاکسی فرسوده غیرفعال که در معابر سطح شهر رها شده بودند شناسایی شده‌اند و از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده چنین تاکسی هایی، مراتب را به اطلاع سازمان تاکسیرانی برسانند.

او تاکید کرد: مالکان این گونه تاکسی ها بدون ارائه خدمات به شهرندان از سهمیه سوخت این خودروها استفاده می کنند که پس از شناسایی، درباره کارت سوخت آن ها تصمیم گیری خواهد شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط